Ai primit comandă incompletă?

Dacă produsul primit nu conține tot ce trebuie,  verifică lista accesoriilor pe care trebuia să le primești: 

  • -fie în pagina produsului comandat de pe ModiMark, secțiunea Specificații – Accesorii incluse / Conținut pachet; 
  • -fie în manualul de utilizare pe care l-ai primit în colet sau în format electronic, pe site-ul producătorului. 

Dacă ai comandat produse care au fost livrate în mai multe colete, asigură-te că ai primit toate coletele necesare. Verifică fiecare etichetă a producătorului de pe colete. Aceasta trebuie să conțină un număr de identificare precum “1/4”, “2/4” etc. Ultima cifră reprezintă numărul total de colete pe care trebuie să le primești. Pe lângă totalul coletelor, asigură-te că nu ai primit de două ori același conținut 

(de exemplu: două colete marcate “3/4”). 

 

Atenție! Coletele au cel puțin 2 etichete: eticheta de la producător și eticheta de expediție (AWB-ul), numerotate similar. Este important să verifici eticheta producătorului. 

În cazul in care s-a produs o eroare, îți stăm la dispoziție pe email pentru a rezolva problema.