Cosul este gol
Ce faci dacă ți s-au retras de două ori bani din cont?
Ce faci dacă ți s-au retras de două ori bani din cont?
Rezolvăm cât de repede, dar uite care sunt pașii:
- Pregătește-ți extrasul de cont care arată că ai plătit de două ori.
- Da-ne un email la suport@findy.ro;
Dacă și noi am încasat de 2 ori, echipa noastră se va ocupa ca tu să primești banii înapoi.
Ce faci când plata cu cardul a eșuat?
Plata online cu cardul e cea mai simplă, rapidă și eficientă variantă. Dar, uneori, cardul are altă treabă, iar plata eșuează. De ce oare?
Uite care ar putea fi cauzele:
- fonduri insuficiente;
- datele cardului au fost introduse greșit;
- plata online este inactivă pentru cardul tău, caz în care te rugăm să contactezi banca, pentru o verificare detaliată;
- plata nu a fost validată de către aplicația de banking sau prin codul primit prin SMS.
Dacă ți se întâmplă să nu poți plăti cu cardul, ține cont de următoarele:
- produsele rămân in contul ta la plasarea comenzii. Dacă revii dupa o perioada indelungata pentru efecturea platii nu putem garanta ca produsele selectate vor mai fi disponibile.
- încă o încercare nu strică niciodată. Repetă plata din Contul meu – Comenzi, selectând comanda plasată
- dacă nimic din cele de mai sus nu merge, cel mai bine e să faci plata cu un alt card.