Ce faci dacă ți s-au retras de două ori bani din cont?

Ce faci dacă ți s-au retras de două ori bani din cont?

 

Rezolvăm cât de repede, dar uite care sunt pașii: 

  • Pregătește-ți extrasul de cont care arată că ai plătit de două ori. 
  • Da-ne un email la suport@findy.ro; 

Dacă și noi am încasat de 2 ori, echipa noastră se va ocupa ca tu să primești banii înapoi. 

 

Ce faci când plata cu cardul a eșuat?

 

Plata online cu cardul e cea mai simplă, rapidă și eficientă variantă. Dar, uneori, cardul are altă treabă, iar plata eșuează. De ce oare? 

Uite care ar putea fi cauzele: 

  • fonduri insuficiente; 
  • datele cardului au fost introduse greșit; 
  • plata online este inactivă pentru cardul tău, caz în care te rugăm să contactezi banca, pentru o verificare detaliată; 
  • plata nu a fost validată de către aplicația de banking sau prin codul primit prin SMS. 

Dacă ți se întâmplă să nu poți plăti cu cardul, ține cont de următoarele: 

  • produsele rămân in contul ta  la plasarea comenzii. Dacă revii dupa o perioada indelungata  pentru efecturea platii nu putem garanta ca produsele selectate vor mai fi disponibile. 
  • încă o încercare nu strică niciodată. Repetă plata din Contul meu – Comenzi, selectând comanda plasată
  • dacă nimic din cele de mai sus nu merge, cel mai bine e să faci plata cu un alt card.